One moment please...
 
 
Exact Globe+   
 

Excel Add-in:uitleg functie HR_DATA

Introductie

Met de functie HR_DATA kunt u de veldwaarde van een medewerker (Personeel) in het werkblad opnemen.

 

Uitleg van de velden

Administratie

Selecteer hier de administratie waaruit Exact de gegevens moet halen. U kunt hier "Standaard" laten staan, zodat altijd de betreffende gegevens uit de standaard administratie worden getoond. Selecteert u hier een administratie, dan worden altijd de gegevens van de betreffende administratie getoond.

Het voordeel van het niet selecteren van een administratie is dat hetzelfde overzicht voor alle administraties kan worden gebruikt. U hoeft alleen de standaard administratie te wijzigen om de juiste gegevens te zien te krijgen.

Functie

Selecteer hier de functie die u wilt gebruiken. In dit geval kiest u voor 'HR_DATA'.

Medewerker

In dit veld kunt u aangeven van welke medewerker u de veldwaarde wilt opnemen.

Kolom

In dit veld kunt u aangeven van welk veld u de waarde wilt opnemen. Als u niets selecteert, wordt de naam van de medewerker opgenomen in het werkblad.

Voorbeeld


HR_DATA("     1",5,"sur_name")
Deze functie levert de achternaam (sur_name) van medewerker "1" uit administratienummer 5 op.

Gerelateerde onderwerpen

     
 Main Category: Support Product Know How  Document Type: Support - On-line help
 Category: On-line help files  Security  level: All - 0
 Sub category: Details  Document ID: 04.448.607
 Assortment:  Date: 26-09-2022
 Release:  Attachment:
 Disclaimer